Tässäpä niitä sitten tulee, kuvia. Tosin nämä eivät ole minun ottamia vaan Julle Perkeleen :)! Jonka blogi prinsessapk löytyy linkeistä tuolla sivussa! Kannattaa katsoa! Nämä siison otettu viime sunnuntaina kun käytiin piiiiiiiitkälä lenkillä pienellä porukalla katsokaa ja kauhistukaa, lisää näitä kuvia löytää jullen blogin kautta:

Tuonne siis mentiin... Me emme tunnetusti ymmärrä kieltoja :) 

Julia otti kiltisti Monasta ja minusta yhteiskuvia, koska niitä on niin vähän. Johtuen ehkä siitä, että kameran takana on normisti minä ;).

Teksti, koska ei sitä tosiaan luulisi, että mona on jo 11 vuotta, eli jo pitkään ollut "aikuinen".

Vielä toinen yhteiskuva meikästä ja Monnista :P. Mona näyttää vähn siltä kuin sitä ahdistaisi... Mutta enhän minä pikkuistani satuta?

Monalla riitti hämmästyttävän paljon virtaa koko lenkin ajan.

Ja tässä kuvassa yritettiin saada koirat juoksemaan kilpaa kameraa kohti :D. Se ei tosin ihan onnistunut kun minä toimin koirien pitelijänä. Iita tempoili hihnassa niin kvoasti, että kun yritin päästää sitä irti se kiersi pannan niin ettei se päässyt irti ja mona kuvitteli että sen siili oli edelleen minulla, joten se ei aluksi älynnyt juosta jullen perään :).

Mutta kyllä me muutama "onnistunut" kuva saatiin.

 

HUOM! Otin vapauden hieman muokkailla kuvia :), eli muokkaukset on meitsin käsialaa mutta kuvista kiitos siis Julialle